Avatar billede brinckzone Nybegynder
30. november 2012 - 15:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Wi-FI extender skal man købe?

Jeg er på udkig efter en wi-fi extender, der kan forstærke mit signal. Routeren står på kontoret og signalet er meget svagt i stuen. Er der nogen der kan anbefale en wi-fi extender eller kender til en test, der sammenligner dem der er på markedet? Hvad skal man kigge efter?
Avatar billede lexlother Nybegynder
30. november 2012 - 16:52 #2
Jeg var lige ved at bestillet netgear, men så denne video hvor der kun er negative kommentarer til !? : http://www.youtube.com/watch?v=PnYipg_WKR4
Avatar billede brinckzone Nybegynder
30. november 2012 - 17:12 #3
Tak for det treatmenice, har selv været ved at kigge på dem.
Avatar billede brinckzone Nybegynder
30. november 2012 - 17:13 #4
Hvad endte du så med at købe lexlother?
Avatar billede lexlother Nybegynder
12. januar 2013 - 12:27 #5
Har ikke købt endnu - hvad med dig ??
Avatar billede brinckzone Nybegynder
05. april 2013 - 09:14 #6
Jeg købte en billig én i Aldi. Den virker fint. Der er signal i stuen :-)