Avatar billede kimleijensen Nybegynder
30. november 2012 - 20:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Php i wordpress, en bestillingsformular, hvordan ?

Har noget simpel php-kode til en bestillingsform, som jeg har fået lavet til en alm 'html-side'.

Og har nu flyttet sitet til et wordpress-theme, og nu mangler jeg hjælp med at sætte php-koden ind på en side og få det til at virke, har fundet et hav af plugins der skulle kunne hjælpe, men ingen erfaring og begrænset hjælp til de fleste, så nogen der har erfaring med området ?
Avatar billede olebole Juniormester
30. november 2012 - 21:20 #1
<ole>

Hvis du ingen eller næsten ingen erfaring har med WP's opbygning og syntaks, er det nok lettere at finde en færdig formular, du kan ændre en smule i. Så kan du stille og roligt lære mere om WP og på sigt selv lære at sætte den slags op  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede kimleijensen Nybegynder
30. november 2012 - 21:27 #2
har bare brugt lang tid på at få formularen til at give det rigtige resultat, så ville være skidt at skulle starte fra scratch ...
Avatar billede add2me.dk Nybegynder
30. november 2012 - 21:30 #3
jeg har en del erfaring  i wordpress
og vil da gerne  prøve at hjælpe dig lidt
du kan fange mig på
skype id dk121doc
eller
lars@tjenester.dk
Avatar billede olebole Juniormester
30. november 2012 - 21:47 #4
Ja, det er vist mange, der har - men her skal hjælpen jo foregå i tråden ... ikke via mail eller Skype  =)
Avatar billede kimleijensen Nybegynder
30. november 2012 - 21:52 #5
jeg skal bare ha løst mit problem :)
Avatar billede olebole Juniormester
30. november 2012 - 21:55 #6
Nej! Eksperten er ikke lavet for at du bare kan få løst dit problem  =)
Avatar billede kimleijensen Nybegynder
14. januar 2013 - 08:59 #7
lukket ...