Avatar billede Resonate Nybegynder
11. december 2012 - 18:40 Der er 3 kommentarer

VPN udbyder.

Hej alle sammen..

Jeg ville sådan set bare høre om der er nogle der har erfaring med en VPN udbyder, eller en måde at opsætte sin forbindelse til at kunne bruge udenlandske kontoer til film osv og få lidt mere ud af nettet..
Avatar billede kmhl Nybegynder
11. december 2012 - 19:47 #1
Beevpn har jeg brugt i laaang tid og det virker super, med mulighed for at smide det på ps3, router pc etc, perfekt til netflix etc
www.beevpn.com
Avatar billede jensenjs Juniormester
11. december 2012 - 23:07 #2
Jeg har brugt citizenvpn sidst jeg var i Kina uden problemer,

https://www.citizenvpn.com/da/
Avatar billede morten-bork Nybegynder
19. januar 2013 - 21:15 #3
Hvis du vil have forbindelse til Danmark gennem en VPN så kan jeg klart anbefale

www.vpn-byen.dk

Dem bruger jeg selv og kan kun sige godt og dem, får hurtig adgang efter bestilling, nem opsætning og en rigtig go og stabil forbindelse.