Avatar billede noltus Novice
14. december 2012 - 08:49 Der er 10 kommentarer

stoppe microsofts indblanden.

Jeg kan på ingen måde downloade noget som helst fra internettet ,ikke engang Microsoft security essentials får beskeden "dine nuværende sikkerheds indstillinger tillader ikke download af denne fil" hvis jeg prøver at pille ved sikkerhedsindstillingerne i IE ryger den bsre op yil medium high når jeg trykker ok,hvad gør jeg?
Avatar billede deadman Nybegynder
14. december 2012 - 08:53 #1
Firewall?
Antivirus?
Antispam?

Du har et program der driller!
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2012 - 09:54 #2
du får den testet for virus og andet skrammel

http://www.eksperten.dk/guide/1232

denne her har fromsej lavet der er på spywarefri

m.v.h
Avatar billede noltus Novice
14. december 2012 - 10:30 #3
Ingen antivirus der blokerer,men Microsofts Utidige indblanden der Blokerer for al download.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. december 2012 - 10:33 #4
prøv at oprette en ny bruger på maskinen. Hvis denne kan, så overfører du bare dine filer til denne, og sletter den gamle bruger.
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2012 - 10:37 #5
jamen er det ikke bare UAC du skal deaktivere

http://www.windows7guide.dk/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/168-sadan-deaktiveres-uac-i-windows-7

ud over det skal du deaktivere superadministrator kontoen ved at udføre følgende commango so madministrator i command promt

http://www.alt-til-windows.dk/?Tips/SlaaSuperAdministratorAccountTil/494

det er denne kommando til at aktivere den
Net user administrator /active:yes

når den skal deaktiveres er det denne kommano

Net user administrator /active:no

nu er du fuld herre over din pc

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2012 - 10:40 #6
den sk... stavekontrol i ie 10 er noget skrammel

den ligger også i win 7
hvis det ikke er win 7 ultimate skal den udføres fra kør funktion der så skal tilføjes

http://www.windows7guide.dk/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/209-tilfoj-kor-til-startmenuen-i-windows-7

m.v.h
Avatar billede deadman Nybegynder
14. december 2012 - 13:03 #7
Har du overvejet Google Chrome eller Firefox?
Der tror jeg næppe du vil få problemet!
Avatar billede deadman Nybegynder
14. december 2012 - 13:06 #8
http://hwt.dk/Forum/325162/stoppe-Microsofts-indblanding

Vil gerne vide hvad du selv har prøvet, for gider ikke stille forslag du allerede har afprøvet.
Avatar billede deadman Nybegynder
14. december 2012 - 13:09 #9
Men tag et kig på fanen sikkerhed under internetindstillinger.
Det skal nok lige rettes til her.
Avatar billede Quvang Nybegynder
15. december 2012 - 00:51 #10
Brug lige Google Chrome :)