Avatar billede slammer11 Novice
15. december 2012 - 07:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overvågnings værktøj.

Hej.

Er der nogen der kender et godt værktøj, så man kan overvåge sin pc?.

Jeg tænker på, et værktøj til at se hvad der fylder diskene op, altser filer der bliver stører samt nye filer,samt et værktøj til, at overvåge netværks trafikken med.

Jeg kører Windows 8.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2012 - 09:32 #1
ved ikke lige om det er det du mener men hvad med autoruns

her kan du se hvad der kører på din pc

http://www.filehippo.com/download_autoruns/

m.v.h
Avatar billede slammer11 Novice
15. december 2012 - 09:49 #2
Tak for det.

Dog tænker jeg nu mere på det man ikke ser med det blotte øje. Netværks trafik, ind og udgående, samt monitorering af filsystemet. Det kunne være at se, hvilke nye filer der er kommet på systemet de sidste 24 timer.
Avatar billede slammer11 Novice
30. december 2012 - 07:27 #3
Lukkes.