Avatar billede ngr Praktikant
17. december 2012 - 19:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brug af mit webhotel til download for andre

Jeg har en samling mp3-filer, som jeg skal have overført til en anden, men de er alt for store til e-mail.
Så jeg ville lægge dem op på mit webhotel, så han kan hente dem der, men hvis jeg embedder dem i en html fil, begynder de jo bare at afspille.
Hvordan gør jeg så?
Avatar billede NicklasAndersen Nybegynder
17. december 2012 - 19:29 #1
Hvorfor vil du ikke bare uploade dem til Mediafire, eller et andet downloading website? :)
Avatar billede finb Ekspert
17. december 2012 - 20:11 #2
Er det fil deling ?
Avatar billede moddi100 Seniormester
17. december 2012 - 20:13 #3
Alt du behøver at gøre, er at uploade filerne til dit webhotel. Dernæst giver du ham bare et link til hver af filerne, når han så går ind på siden vil den automatisk downloade til hans computer.

I nogle tilfælde vil den dog blot afspille filerne i stedet for at hente dem (f.eks. ved brug af chrome og firefox), hvis det sker, er det blot at benytte internet explorer til at hente dem med.

Hvis det drejer sig om mange filer kunne du jo overveje at pakke dem i en zip-mappe og så uploade den
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2012 - 17:03 #4
zip dem til 1 fil, og upload med www.sprend.com  2gb
der er også www.gratisupload.dk
Avatar billede ngr Praktikant
29. december 2012 - 16:18 #5
modd: Har du et svar til points?
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
29. december 2012 - 16:52 #6
Der er 3 koder til din webserver. Når du er ude i marken kan du downloade CuteFTP og bruge programmet til at downloade dine filer. Herved bliver de bare overført uden at afspille. CuteFTP er gratis. Brug google til at finde programmet.
Avatar billede moddi100 Seniormester
29. december 2012 - 23:05 #7
Et svar fra mig