Avatar billede mp1982 Novice
22. december 2012 - 22:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Placering i Google

Hej.

Før var knapperne på toppen af www.bygmaonline.dk lavet grafisk, hvor de så ved tryk linkede til kategorierne.

Det ændrede vi til tekst så Google kunne læse det, med andre ord står der nu fem ord i toppen som går igen på alle sider. Samme dag vi ændrede det gav det udsving i en negativ retning på placeringerne.

Nogen der har erfaringer med, at ændring af denne type skulle kunne gøre dette eller om det er tilfældigt og det lige har ramt en opdatering af algoritmen.
Avatar billede mikaelch Novice
22. december 2012 - 23:25 #1
i følge links historien har i lige  1 par vigtige links

https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/lost-backlinks?folder=&q=http%3A%2F%2Fwww.bygmaonline.dk%2Fshop%2Ffrontpage.html&oq=http%3A%2F%2Fwww.bygmaonline.dk%2Fshop%2Ffrontpage.html&IndexDataSource=F#datefrom=1354579200000&dateto=1354579200000

da jeres links profil er meget svag i forvejen vil google vurdere jeres side som nye side så der skal ikke meget til den falder , jeg tror ikke det har noget menuen at gøre så meget

husk vær logget ind som bruger så kan du se meget mere man behøver ikke være betalene bruger der for at se hvad der er tabt af links

der må være en del ens undersider på siden der vises kun 600 undersider i en site søgning på google og der er 11.600 sider på din hjemmeside så der er en del duplikat på siden
Avatar billede mp1982 Novice
07. september 2013 - 23:53 #2
Lukkes