Avatar billede jailbird Nybegynder
27. december 2012 - 23:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netflix fra bærbar til tv

Hej

Jeg har fået netflix og det eneste medie jeg har, der kan afspille det, er min bærbar pc. Jeg har dog et fladskærms tv med hdmi indgang, USB indgang og VGA (pc). Er det muligt nemt og hurtigt at slå min pc til tv så jeg kam afspille netflix på min bærbar og se det på mit tv. Hvis, kan man så bare købe et stik - og hvad skal det være for et - som bare kan sættes fra bærbar til tv uden alle mulige programmer?

Pft

Ps. Nej jeg køber ikke nyt tv og nej jeg køber ikke wii. Jeg leder efter en løsning på ovenstående
Avatar billede Wildcard Nybegynder
27. december 2012 - 23:08 #1
Hej

Isæt HDMI kabel, Tænd tv og slå over på HDMI indgangen du har brugt. På din pc, tryk CTRL + P

resten burden være lige til at se sig ud af, God fornøjelse.
Avatar billede Wildcard Nybegynder
27. december 2012 - 23:09 #2
tæller vel egentlig som et svar ;)
Avatar billede jailbird Nybegynder
27. december 2012 - 23:27 #3
Hvor er du er super!,,!!! Tak for hurtig assistance - og nemt og enkelt! Selvfølgelig får du point!
Avatar billede Wildcard Nybegynder
28. december 2012 - 01:17 #4
Jeg har lige en rettelse til overstående. Det var windows-tast + P, og IKKE ctrl.
du kan eventuelt afprøve det med den maskine du sidder på, hvis du vil se, hvordan det virker.
VGA kabel fra din skærm skulle også fungere.