Avatar billede pallejens Novice
04. januar 2013 - 21:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Asus VE276Q

Jeg her købt en ny skærm mærket Asus VE276Q og tilsluttet den til en HP computer der tidligere har haft tilsluttet en HP skærm - styresystem Windows 7.
Der har ikke tidligere været problemer.
Den nye skærm har en forkert skærmopløsning og får tilsyneladende ikke fat i den rigtige skærmdriver (medfølger ikke)!
Jeg har så forsøgt at tilslutte skærmen til min bærbare Lenovo, med samme styresystem - og her fungerer skærmen perfekt og med en højere skærmopløsning ligesom skærmens rigtige nu fremgår.
Hvordan får jeg skærmen til at fungere sammen med HP computeren
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2013 - 00:02 #1
Der må så være forskel på den opløsning som HP skærmen kører og Asus skærmen, og grafikkortet i den stationære understøtter ikke denne opløsning.
Hvilket grafik kort sidder i stationær?
Hvad hedder HP skærmen?
Avatar billede pallejens Novice
05. januar 2013 - 16:36 #2
tak for indput - jeg valgte at købe et nyt grafikkort og opdatere driverne og så kører alt som det skal.
Avatar billede pallejens Novice
05. januar 2013 - 16:37 #3
klar til at afgive point!
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2013 - 16:45 #4
Ok hvis du mener min hjælp var brugbar.