Avatar billede morsingg Nybegynder
09. januar 2013 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flimmer ved streaming ?

Hejsa.
Jeg har en Asus G75V bærbar, jeg har lagt mærke til når jeg streamer fra f.eks. nutv.dk så kommer der nogle gange lidt flimmer midt på skærmen, det forekommer kun når der sker noget i billedet, altså hvis kameraet flytter sig osv, så jeg går ud fra det er noget med opdateringshastigheden? jeg har prøvet at lege med forskellige indstillinger under nvidia programmet, men kan ikke lige hitte ud af det? Jeg tror ikke det stammer fra nutv.dk da det også forekommer nogle gange på youtube. Det sker også selvom jeg har forbundet pceen til et internet kabel.

Nogle som har nogle forslag???
Avatar billede morsingg Nybegynder
09. januar 2013 - 17:21 #1
Nå, jeg tror måske bare det er noget som der er der generelt, for har lige afprøvet på den stationære pc som har en 28" samsung skærm, og der er det det samme. Det er heller ikke så meget endda, men måske er det bare noget jeg først har lagt mærke til nu. Det er ikke så tydeligt når der ikke er fuld skærm, det er først når man har den i fuld skærm, at det bliver at se det flimmer når mennesker eller kameraet bevæger sig, ved stille sceneer er der intet. Men måske der ikke er noget at gøre ved det?
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2013 - 03:25 #2
din computer er ikke hurtig nok
Avatar billede morsingg Nybegynder
11. januar 2013 - 05:47 #3
Hvad tænker du på? Skærmen? Det er en i7 q
Avatar billede morsingg Nybegynder
05. februar 2013 - 18:03 #4
pingu