Avatar billede MrM9988 Nybegynder
16. januar 2013 - 19:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man trykke SEND i "Beskeder" på sin ipad med Apple Wireless Keyboard?!

Hej, Jeg har lige købt et trådløst tastetur til min Ipad.. Hvor jeg så opdager at når jeg trykker "Enter" Så rykker den en linje ned, isteden for og sende beskeden?? :S Jeg har søgt meget omkring emnet. Og det tyder desværre på at tasteturet ikke er brugbart til det stykke arbejde. Og det synes jeg er meget mystisk!! Håber en af jer muligvis sidder med svaret! :)

Morten
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2013 - 20:00 #1
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
16. januar 2013 - 20:25 #2
Hej vejmand :) tak for dit hurtige respons, nu har jeg undersøgt det lidt. Jeg tror det vil virke, men det er gennem et app, kaldet VoiceOver. Men tråden er stadig åben til andre forslag ::)
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2013 - 20:28 #3
Jeg har søgt lidt på Google, og kan se at spørgsmålet har været oppe mange gange på div. udenlandske fora, dog uden at have fundet en løsning.......
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
16. januar 2013 - 21:46 #4
Ja, desværre. Den løsning du fandt, ville nok være den populæreste.. Jeg kontakede Apple idag, for og lige hører. han vidste det faktisk ikke, om det kunne lade sig gøre. Men han ville hører nogle kollegaer om det imorgen. Men synes bare det er for dumt at apple. Jeg prøvede med Skype, der fungere det som det skal. Jeg læste også lidt om det på skypes forum. Hvor at folk oplevede det samme, bare med skype. Så efter en opdatering, løste problemet sig for skype. Så der fungere det fint nu.. Så tænker lidt, måske kan apple løse det på sammen måde, med en ny opdatering..? Det ville måske kunne lade sig gøre.. ?