Avatar billede Rene_Kristiansen Nybegynder
17. januar 2013 - 10:59 Der er 1 løsning

Cisco Anyconnect Client

Har et spørgsmål ang. hvor mange clienter man kan logge på samme vpn forbindelse (konto) igennem anyconnect ???

Har et undervisnings miljø hvor 10 maskiner skal logge på vpn men vil høre om det er muligt bare at have en vpn profil ?

På fårhånd tak

/René
Avatar billede tji Nybegynder
18. januar 2013 - 10:45 #1
Per default kan du koble 3 forbindelser op på en Anyconnect VPN.. Det kan dog godt sættes op til 10 eller mere.

( vpn-simultaneous-logins
http://www.cisco.com/en/US/docs/security/asa/asa72/command/reference/d2_72.html )

Der skal dog også være licens til at tage 10 VPN forbindelser.

/Jesper