Avatar billede kewin-holm Juniormester
21. januar 2013 - 08:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Photoshop hjælp

Hej alle.
Jeg er i gang med at opbygge en hjemmeside, men 2 af mine ikoner er meget dårlig kvalitet (pixels ses tydeligt).

Jeg ville derfor se om jeg kunne rette dette i photoshop, men ved ikke helt hvad der skal til?

Er der nogen der har nogle forslag, evt. løsninger?

Mvh. Kewin
Ps: Jeg har Photoshop CS6 Extended.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2013 - 08:57 #1
Det er ret svørt at afgøre uden at kunne se dem det må så være noget krafti forstørrelse?? du har nogle værktøjer under billede
Automatisk "Tone" Farve" Kontrast" +Justeringer med masser af muligheder prøv dig frem du kan altid gå tilbage!
Avatar billede kewin-holm Juniormester
21. januar 2013 - 09:22 #2
Det virker ikke da mit billede kun er hvidt med transparent baggrund.

Har oploadet billedet her, så du kan se det:
http://img826.imageshack.us/img826/5628/ideasiq.png
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2013 - 09:43 #3
Har sat en ramme om som du jo kan fjerne hvis det er dette?
http://img803.imageshack.us/img803/5717/prex.png
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2013 - 09:52 #4
Avatar billede kewin-holm Juniormester
21. januar 2013 - 09:59 #5
Det er i hvert fald blevet noget bedre, men ved du om det er muligt at gøre så det bliver lidt mere afrundet i siderne ?:)
Avatar billede kewin-holm Juniormester
21. januar 2013 - 10:02 #6
Dette er hjemmesiden det skal ind på,
så kan du se det i praksis
Avatar billede kewin-holm Juniormester
21. januar 2013 - 10:49 #7
Avatar billede poko1 Ekspert
21. januar 2013 - 16:53 #8
Jeg kan selvfølglig ikke se nogle forbedringer idet jeg ikke har set andt end det du uploadede men rent pixel mæssigt er det det optimalt opnåelige. så du lægger bare selv et svar som du accepterer jeg samler ikke point
Avatar billede kewin-holm Juniormester
22. januar 2013 - 20:17 #9
Iorden, Tak for den hjalp du gav :)