Avatar billede snoew Novice
02. februar 2013 - 17:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HDMI problem ATI Mobility Radeon HD 5650-grafik

Hej

Har en vaio vpceb3z1e med et ATI Mobility Radeon HD 5650-grafik.
Når jeg sætter en ekstern skærm til via HDMI er billedet helt grumset og ligner at farven er nede på 256. Men bruger jeg VGA er det chrispe billede som jeg får. Ved det ikke er kablet da det er blevet brugt til tv før.

på forhånd tak
/Simon
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2013 - 10:15 #1
Er din  grafik kort driver up to date?
Avatar billede snoew Novice
03. februar 2013 - 10:40 #2
Det skulle jeg mene. Har installeret det sidste nye som ligger på sony's hjemme side. Det som ligger på ATI's skriver ATI nemlig ikke er kompatibel.
Men det har altid været sådan. Det irriterede mig i starten da jeg købte den. Så brugte bare vga. Men vil hellere kunne bruge HDMI.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2013 - 15:54 #3
Og du har ikke prøvet hvis der er andre muligheder på AMD's side?
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
Avatar billede snoew Novice
03. februar 2013 - 16:38 #4
Ja det program man kan hente der kan ikke bruges på en sony.
Det står både i teksten. Men har også prøvet.
Avatar billede snoew Novice
30. maj 2013 - 12:09 #5
Tak for at du prøvede, men virker desværre ikke endnu.