Avatar billede elektro-mik Nybegynder
03. februar 2013 - 16:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fik ikke Office med under opdat. til Win. 8

Hej

Jeg har opdat. til Win.8 men kan ikke finde hverken Excell eller Word igen !?!
Det var en MS Office Enterprice 2007 installation der lå på min oprindelige Vista Business.

Har nogen en idé om hvorfor den ikke fulgte med under opdateringen ?
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2013 - 20:43 #1
har du ikke den på CD eller DVD  eller som ISO?
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2013 - 04:19 #2
office pakken er et produkt, opgraderingen har kun galdt OS.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2013 - 22:49 #3
har du ikke den på CD/DVD media ?
Avatar billede elektro-mik Nybegynder
14. februar 2013 - 16:52 #4
Nej - der fulgte ikke nogen CD/Dvd's med da jeg købte PC'en. Det er muligt at man selv sku' lave en backup - det ka' jeg ikke huske.
Jeg havde faktisk regnet med at der blev lavet en dual-boot, så jeg ku' benytte min Vista indtil jeg fik styr på Win.8 - men det gjorde der så ikke.

Ved nogen om min tidl. Office 2007 Enterprice ville ku' ha' kørt under Win.8 ?
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2013 - 20:21 #5
ja