Avatar billede aleq Juniormester
11. februar 2013 - 20:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Forholdsvis billig webhotel med god service

Hejsa

Jeg havde Enavn som udbyder før og de chargede det der svarede til 100,- per måned. Det virkede upåklageligt men sikkert overkill til mit behov.

Jeg havde til gengæld Surftown 7-9 år siden og de blev ved med at fjerne mit indhold hvis det fik lidt for "mange" hits, på trods af at deres slogan var "ubegrænset data".

Mit website er: Flash (*.SWF) animations website, med beskeden antal af besøgende.

Kan I anbefale en udbyder til godt Webhotel der kan håndtere et par tusind besøgende om dagen til en fornuftig pris, og som stadig kan tilbyde brugervenlighed og fin nok support?

Mvh Alex
Avatar billede aleq Juniormester
11. februar 2013 - 20:19 #1
Jeg glemte at skrive at Webhotellet HELST skal indeholde MySQL, fordi mit website er konstrueret i WordPress, og jeg går stærkt ud fra at MySQL er et must til Wordpress..
Avatar billede tobrukDk Novice
11. februar 2013 - 22:05 #2
Hej

Jeg læste lige dit indhold, og jeg synes du skal kigge her: http://www.trustpilot.dk/categories/webhotel
Avatar billede tobrukDk Novice
11. februar 2013 - 22:06 #3
Jeg bruger selv Meebox
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2013 - 14:16 #4
www.one.com

mit wordpress site kører fint der, og dette er et firma som har forstand på hvad de laver, og der er altid en live support du kan skrive til, også selvom du ikke er kunde.
Avatar billede tobrukDk Novice
12. februar 2013 - 14:31 #5
#4 (sidwave),

Dog er det ikke altid man kan snakke dansk med dem !
Avatar billede aleq Juniormester
12. februar 2013 - 15:24 #6
Ok tak for jeres svar. Jeg venter med at lukke spørgsmålet her indtil der (forhåbentligt) kommer lidt flere forslag.
Avatar billede aleq Juniormester
14. februar 2013 - 20:13 #7
Nå, jeg går ud fra at der ikke kommer flere svar. I er velkommen til at oprette svar for at cashe ind lidt point :)
Avatar billede dunkeren Nybegynder
18. februar 2013 - 19:21 #8
Avatar billede Blueeyez Mester
18. februar 2013 - 21:26 #9
Jeg bruger servage.dk og der er dansk support + rigtigt godt tilbud pt :-)
Avatar billede HansTheMan Nybegynder
19. februar 2013 - 08:50 #10
Jeg har kun haft gode oplevelser hos www.unoeuro.com
Har aldrig oplevet at mit site var langsomt eller nede.