Avatar billede dinno Nybegynder
26. februar 2013 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

manglende visning af php sript på serveren

Hej jeg har opsat min egen server med hendblik på at køre mine website der fra men den vil ikke vise selv et simpelt echo kald, hvis jeg skriver en tekst i alm html vises det men hvis jeg kalder en teskt i php feks <? echo "test";?> så vil de ikke vise teksten, jeg kan ikke se mig ud af hvad jeg gør forkert. jeg bruger xampp apache win7.
håber der er en som måske kan hjælpe.
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. februar 2013 - 11:24 #1
<?php echo "test"; ?>

Derudover skal din webserver understøtte PHP.
Avatar billede dinno Nybegynder
26. februar 2013 - 12:24 #2
Jo men har nogle andre sider kørende på som er bygget i webpress og det spiller godt nok med php, det pågældende website som jeg skriver om bygger jeg selv og har gjordet det massere af gange men på externe servere hvor php virker fint. det virker som om at den mappe jeg har dette projekt kørende ikke kan læse php skal der sættes noget ind i den mappe som gør at php kan køre?
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. februar 2013 - 12:47 #3
Næ, ikke hvis du har den i webroden eller over.
Avatar billede dinno Nybegynder
11. marts 2013 - 11:07 #4
ligger du lige et svar for point
Avatar billede dinno Nybegynder
12. maj 2013 - 07:46 #5
løst