Avatar billede Mitr Nybegynder
27. februar 2013 - 14:23 Der er 11 kommentarer

Hjælp søges til Access database - f.eks studerende

Timelønnet hjælper søges til at udføre rettelser i eks. oprettet database.
Avatar billede japping Nybegynder
28. februar 2013 - 13:35 #1
Hvad er det for type opgaver ? Er det indtastning eller mere opsætning af databasen ?

Hvor mange timer forestiller du dig ?
Avatar billede Mitr Nybegynder
28. februar 2013 - 14:07 #2
Vi har en database hvor vi har flere små og større ændringer som skal laves.
Det er ændringer som er lige fra simple ændringer i VBA og til større projekter med indtrækning af eksterne data.
Ændringerne hænger ikke nødvendigvis sammen og vil kunne laves enkeltvis

Vi har en It ansvarlig, men han er pt. optaget, så vi har behov for lidt eller meget hjælp til disse ændringer.

Tidsforbrug kan være mellem 5-100 timer - alt efter om det kun er af de små ændringer
Avatar billede supertekst Ekspert
01. marts 2013 - 14:55 #3
Hvilken timeløn?
Avatar billede Mitr Nybegynder
01. marts 2013 - 15:35 #4
Hvad har du selv i tankerne?
Avatar billede supertekst Ekspert
01. marts 2013 - 16:54 #5
Er det "on location" - eller ?

så skal jeg også nævne, at jeg ikke er studerende..
Avatar billede Mitr Nybegynder
01. marts 2013 - 17:22 #6
Jeg ved ikke om man kan lave det hjemmefra, men det kan jeg finde ud af om en uges tid.
Det er underordnet om du er studerende, bare det er en rimelig timepris.
Avatar billede supertekst Ekspert
01. marts 2013 - 17:46 #7
Hvor i "verden" er det henne?
Avatar billede Mitr Nybegynder
01. marts 2013 - 19:03 #8
Kbh (Glostrup)
Avatar billede supertekst Ekspert
01. marts 2013 - 23:13 #9
OK - har boet der for en del år siden (i Ejby) og tidligere i Søborg..
Avatar billede Mitr Nybegynder
11. marts 2013 - 14:24 #10
Ændringerne vi skal have lavet kan laves "udefra" via en konsulentadgang.
Avatar billede supertekst Ekspert
11. marts 2013 - 15:06 #11
Ok - synes vi skal fortsætte vores dialog - enten via privat besked eller mails. Min @-adresse er under min profil.