Avatar billede minifido Nybegynder
04. marts 2013 - 11:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wordpress bruger menu

jeg vil gerne have en menu til mine bruger på min hjemmeside. men de skal ikke logge ind af bag vejen men på forsiden og når de så er logget ind vil jeg gerne bestemmer hvad de skal kunne se i menuen.
nogen der kender nogen gode plugins til det..

det må godt indholde login og menu system i et men vis det bliver delt op i flere er det også oki..

håber på hjælpe der ude.
Avatar billede Simon Jensen Novice
14. marts 2013 - 10:22 #1
Hej,

Jeg ved ikke hvor erfaren du er som udvikler og Wordpress mand, men umiddelbart lader det til at du har brug for mere end bare et plugin.

Hvis du kontakter en "Wordpress udvikler" er jeg sikker på vedkommende både kender til et plugin og kan finde ud af at integrere det.

Håber du kan bruge rådet.
Avatar billede minifido Nybegynder
10. april 2013 - 23:11 #2
LUKKEt..

fandt efter lang tid selv noget. men det virkede ikke helt så jeg ville have og skjulle bruge 4 plugins