Avatar billede GitteNielsen Nybegynder
05. marts 2013 - 23:42 Der er 10 kommentarer

Jeg vil gerne lave en professionel hjemmeside - Hvordan?

Hej,

Hvordan kommer jeg i gang? Vælger den rigtige udbyder til den rette pris?
Jeg er ikke super teknisk, men kan formentlig lære, men det skal ikke være for avanceret.

Jeg har brug for en hjemmeside til en lille webshop. Der skal være et brugerregister, hvor folk kan tilmelde sig aktiviteter, der skal kunne betales med betalingskort etc.

Jeg er i opstartsfasen. Forslag til steder/måder at øve sig på inden den endelige udgave udstilles, udbedes også.

H. Gitte Nielsen
Avatar billede j-j Nybegynder
06. marts 2013 - 08:20 #1
Jeg ville jo egentlig anbefale Wordpress, men det kan godt være du skulle kigge på nogle "færdige" løsninger med webshops. Flere af mine bekendte har gode erfaringer med webshop løsningen hos dandomain.

http://www.dandomain.dk/produkter/webshop.html
http://www.dandomain.dk/produkter/webshop-priser.html
Avatar billede Holst123 Nybegynder
10. marts 2013 - 22:58 #2
Hej Gitte

Hvis du gerne ville have en 100% professionel hjemmeside, med alt til dit behov. Skal du nok ud og bruge "nogle" penge på det. Du kan kontakte nogle som laver hjemmesider og de vil kode alt for dig efter dit behov. Der er også andre muligheder.

Du kan lave en hjemmeside med "click and drop"(*staves*) hvis du ikke selv kan kode, bare skal sidde og og med musen og lave det på ingen tid, det også meget billigere end hvis du skal have en til at lave et ORDENLIGT produkt.

Her er nogle links:
www.mono.net
www.webs.com

- jeg kan dog kode og alt det der, og har lavet noget for nogle. Så hvis det er kan du kontakte mig.
Jeg gør det GRATIS.

Håber det var svar nok.
Avatar billede Holst123 Nybegynder
10. marts 2013 - 23:04 #3
*Point and drag
-Mener jeg det hedder.
Undskyld
Avatar billede Simon Jensen Novice
14. marts 2013 - 10:16 #4
Holst123 jeg forstår ikke hvorfor du foreslår Mono og Webs, når der er et behov for en shop.

Var der endelig tale om en klassisk hjemmeside, vil jeg anbefale Wordpress ligesom j-j.

I dit tilfælde kan du lave en professionel hjemmeside via Dandomain, Magento eller Prestashop.

Så mit forslag er du tjekker dem ud:
Prestashop.com
Magentoecommerce.com
Dandomain har du linket til fra tidl. svar.

Alternativet bør i mine øjne være en Wordpress hjemmeside, som er rigtig brugervenlig og nem at navigere rundt i. Vælger du denne løsning, kan du få den opsat billigt her: http://medier-co.dk/professionel-wordpress-hjemmeside/
Avatar billede Moobi Nybegynder
10. november 2013 - 00:42 #5
Jeg kan hjælpe dig med alt dette for en fast pris. Skriv til salg@webcoders.xxx så skal jeg sørge for du får et godt tilbud (i den meget billige ende)
Avatar billede JesperSHansen Nybegynder
02. december 2013 - 11:47 #6
Det kan vi lave til dig i Joomla: http://redweb.dk/professionel-hjemmeside

Det lyder som om du ikke vil sælge produkter, men derimod kurser/aktiviteter - det kan eventuelt laves i redFORM / redMEMBER til Joomla. Dem kan du læse om her: http://redcomponent.com/
Avatar billede frederiklarsen74 Praktikant
01. november 2016 - 15:55 #7
Hej.

Hvis du gerne vil lave en professionel hjemmeside så bør du tage fat dette webbureau https://teasolutions.dk/webudvikling/hjemmeside/ De laver kvalitetsløsninger i Umbraco CMS, og det er lige det du har brug for!
Danmarks bedste hjemmeside løsninger
Avatar billede kaspertb Praktikant
16. november 2016 - 16:21 #8
Det her spørgsmål er jo stadig højaktuelt. Der er mange forskellige måder at gøre det på. Hvis man ikke har erfaring med at programmere, kan man hurtigt lære WordPress. Men ellers kan man købe en professionel hjemmeside fra et webbureau som dette: http://sektor97.dk/professionel-hjemmeside/
Avatar billede frederiklarsen74 Praktikant
21. december 2016 - 16:34 #9
Jeg må indrømme at jeg er mere imponeret af dem her. De har check på udarbejdelse af en ny hjemmeside: http://ny-hjemmeside.dk/
Avatar billede arne_v Ekspert
21. december 2016 - 17:17 #10
Hvem vil foelge en anbefaling om webbureau fra nogen som svarer paa et 3 aar gammelt spoergsmaal????