Avatar billede Smitche Praktikant
06. marts 2013 - 01:44 Der er 1 løsning

Opdatere WD: My Book Live 3TB til twonky version 7?

Hej eksperter.

Jeg vil gerne opdatere min My Book Live til Twonky version 7. Har dog har problemer med det, da jeg ikke rigtig har forstand på det. Jeg vil gerne kunne afspille mine filer fra min NAS på fx min PS3 eller iPhone, og har kunne læse mig frem til jeg skulle bruge Twonky version 7.

Så nu har jeg købt version 7, men kan ikke finde ud af at opdatere selve NAS'en til version 7. Det skal siges jeg ikke har en alm. PC men en MacBook Pro til at gøre det på.

Håber nogen kan hjælpe mig.

PS: Har læst denne artikel http://lkhansen.wordpress.com/2012/07/05/sadan-opdaterer-du-din-western-digital-world-edition-nas-til-nyeste-twonky-media-server/. Desværre har det har ikke kunne hjælpe mig. Håber nogen kan forklare mig det på normalt forståeligt dansk.
Avatar billede Smitche Praktikant
01. maj 2013 - 22:59 #1
lukket