Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2013 - 01:21 Der er 11 kommentarer

defender

hej jeg kan ikke åbne defender programmet
det melder fejlkode0x800106ba
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
09. marts 2013 - 06:23 #1
Hvis du bruger et andet Anti Virus program er det normalt at Windows Defender bliver slået fra, den fejlkode betyder som regel at du ikke kan starte den pga. den bliver blokeret at et andet program på din computer.

Her er et windows fix:

http://support.microsoft.com/kb/931849
Avatar billede 220661 Ekspert
09. marts 2013 - 07:45 #2
Under hvilket styresystem kører du?
Det er jo ikke alle versioner af Defender der er antivirus del i.
Har du andre anti spyware programmer kørende på computeren kan det måske være derfor at Defender ikke kører.
09. marts 2013 - 09:10 #3
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2013 - 09:13 #4
er det win 8 ligger det som et virus program indbygget
men ikke særligt godt bare så du ved det

endnu et fejlskud fra ???
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2013 - 09:43 #5
tak for svarene
pcèn er en windows vista home premium
32 bit
09. marts 2013 - 09:55 #6
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
09. marts 2013 - 21:13 #7
Ja men så er det jo meget enkelt at først at prøve det windows fix jeg gav dig og hvis det ikke hjælper er det nok noget andet.
http://support.microsoft.com/kb/931849
Man er jo altid bedst tjent med at forsøge de nemme løsninger først end at begynde at endevende sin pc og skille den ad og samle den igen :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2013 - 09:35 #8
Har du et velfungerende antivirusprogram på din pc der også sørger for at holde øje med antispyware, så deaktiver Defender i kontrolpanelet.
Avatar billede hubertus2013 Nybegynder
10. marts 2013 - 09:56 #9
Ja det kan nemt konflikte hvis man har defender kørende samtidigt med et antivirus program.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2013 - 10:37 #10
defender bliver auto deaktiveret hvis der lægges virus program ind
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2013 - 07:52 #11
er det tid til at lukke