Avatar billede r.l Nybegynder
10. marts 2013 - 20:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

surftown

Hej

Jeg har et gammel webside ved surftown som en oprettet men ikke gjort færdig,så nu har jeg lavet et i et program der hedder wysiwyg web builder og har også fået det uploadet til min webhotel.men så er det problemet opstår for mig, hvordan få jeg den gjort aktiv så man kan se den på nettet. Jeg kan kun se den gamle side ikke få den nye til at virke.

på forhånd tak for hjælpen

Rene
Avatar billede kris916g Nybegynder
10. marts 2013 - 20:17 #1
for det første skal du slette dine gamle eller gemme din gamle hjemmeside filer så skal du kalden den php eller html som skal være din start side for index hvor du så kan henvise til dine andre sider vi den
Avatar billede r.l Nybegynder
10. marts 2013 - 20:35 #2
Tak for hurtigt svar.

Jeg fik alt tekst med over, men ikke baggrund og bileder.
skal de ligge i en eller anden mappe på webhotelet
Avatar billede kris916g Nybegynder
10. marts 2013 - 20:39 #3
alt det du vil have på din hjemme side skal ind i dit webhotel
billdeder videoer alt hvis det ikke virker er det dit script der ikke virker vil jeg anbelfale dig og prøve wordpress http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Wordpress/wordpress_kursus2.php denne danske video viser dig hvordan du installere din hjemme side korrekt step by step hvis du ikke får det andet til at virke og her er der også mulig hedder få at få plugins og temaer der er også mange ekstra videoer på nemprogrammering.dk som viser hvordan man bruger wordpress
Avatar billede r.l Nybegynder
10. marts 2013 - 21:31 #4
Hej igen

Nu havde jeg det ellers oppe at kører, men så var der lige en lille fejl jeg rettede og uploadede igen. så sker der det at jeg få bare en side hvor der står index of/ og så ligger mine mapper under og trykker jeg på en mappe åbener jeg min hjemmeside.

hvad er der galt
Avatar billede r.l Nybegynder
11. marts 2013 - 10:20 #5
har fåret det til at virke.
så smid lige et svar.
Avatar billede r.l Nybegynder
17. oktober 2014 - 18:05 #6
?