Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2013 - 16:23 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

ComOn-designet - fejl og mangler

<ole>

Er det bare mig, eller savner I også den gamle breadcrumb i toppen af hver spørgsmålstråd?

Som det var før, vidste brugeren altid, hvor hun var, og hvilken kategori det aktuelle spørgsmål var placeret i. Det er ikke længere tilfældet.

Derudover linker 'Få hjælp til Eksperten.dk' i topbaren til en forkert adresse ('hjælp' i stedet for det korrekte 'hjaelp')

/mvh
</bole>
Avatar billede rix Praktikant
14. marts 2013 - 16:27 #1
Ved mig er den stadig

    » Forside
    » Spørgsmål og Svar
    » Eksperten.dk
    » Fejl
    » ComOn-designet - fejl og mangler
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2013 - 16:36 #2
Du har ret, problemet skyldes øjensynligt 'bare', at man ikke mestrer at kode til IE. Det er dog stadig en ret alvorlig fejl
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. marts 2013 - 16:40 #3
Hej, begge.

  Både breadcrumbs og link til hjælp funker i IE10 på Win7.

De bedste hilsner
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2013 - 16:48 #4
"Som det var før" ... Ole, du ved da godt at det mindst sandsynlige er, at der er lavet ændringer på eksperten.dk. Jovist, mirakler kan ske, men kun hvis man har en skorsten til hvid røg.
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2013 - 17:35 #5
#3: Så er jeg ret sikker på, vi ikke taler om samme design.

@Erik: Der sker skam af og til ændringer, men jeg tror, de bruger polkaprikket røg. Noget kunne i hvertfald tyde på, de ofte har pletter for øjnene  =)

Det interessante er, at kun min IE loader det nye design - ikke mine andre browsere. For at udryde evt. misforståelser, så taler jeg om dette design
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2013 - 18:12 #6
Mirakel - selv om det nok kun opfylder een af de to kriterier: usandsynlig og gavnlig.
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2013 - 18:19 #7
- og næppe det sidste  *D
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2013 - 18:23 #8
Men der er måske noget om det: Lidt hvid røg ville måske forbedre deres kreativitet  *-\
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2013 - 18:30 #9
For første og måske sidste gang (det er jo en særdeles ungdommelig og frisk - relativt - de fik valgt) fik jeg set den hvide røg - sådan Internet-live.

Rent brandteknisk er deres forbrænding ikke god - længere tid og de får en skorstensbrand. Hvad sådan een skal symbolisere vil jeg helst ikke tænke på. Når vores finske masseovn kører fint, er der ikke antydning af uforbrændt røg.
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2013 - 18:53 #10
@Erik: Okay, jamen så springer vi da til Rom!  :D

Ja, det var da en ung lømmel, de dér fik valgt! Jeg fik nu helt ondt af dem gamle i det sidste klip, jeg så med ham. Nu lyder den slags jo generelt som en talende, depressiv citronbudding - men at høre ham i småhulkende bøn for mere 'Spiritus Sanktum' (eller noget i den retning) var da noget, jeg kunne relatere til! Holy smoke! Pappa is calling out for more holy booze!"  *o)

Anyway, så burde både Eksperten og Vatikanet nok rykke begrebet 'løbesod' lidt højere op på dagsordenen  =)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2013 - 18:57 #11
Jo, men de to fordelen ved at være pave: ingen kone, og tæt på bakkerne hvor man dyrker Frascati-druerne. De fik pænt med vand i aftes - lover godt.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2013 - 19:02 #12
For tænk på hvis Frans lige skulle ringe hjem: "Hej skat. Vi skal flytte til Rom". SÅ er der nok ikke lige hvis røg i køkkenet.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2013 - 19:02 #13
Doh --- hviD røg
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2013 - 19:15 #14
- og funky, røde sko - en sjov cap enormt højt på hovedet - og en syg Mercer Popamobile med guldornamenterede hvide lædersæder! Det er det da rene svir at være pave!

Ingen andre steder får man alt det ... udenfor Blågårds Plads, altså!  =)
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2013 - 19:18 #15
Men nu var Hr. Christensen vist også oprindelig palestinensisk tømrer, så deeeeet ...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. marts 2013 - 23:22 #16
Det er så et pænt stort minus - han får jo ikke lov til selv at køre bilen, og ræse ned ad Via di Porta Cavalleggeri.

Det er nok det samme som med det nye "design" de formentlig planlægger på eksperten.dk: der er dårlige ting, og måske gode ting. Li'som svigermødre og Frascati.
Avatar billede olebole Juniormester
18. marts 2013 - 21:15 #17
Mysteriet er delvist løst!  =)

Jeg kunne ikke slippe af med det pågældende design, indtil jeg slette cookies og forskede lidt i min browserhistorik. Det viser sig, at jeg oprindelig fik sat en kage, som åbenbart implementerer 'det nye'(?) design i denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/978127.

Linket i #6 ser sådan ud: http://www.eksperten.dk/spm/978127?ext=comon, hvor ext=comon sætter kagen og viser designet.

Kagens virkning kan i øvrigt også neutraliseres med ext=false  =)

@Erik: Ja, svigermødre er som regel uundgåelige - mens der måske følger gode ting som Frascati med  =)