Avatar billede rusticolus Nybegynder
15. marts 2013 - 12:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan nulstilles en printertoner?

Jeg har hørt at man kan nulstille en printertoner-chip og selv putte noget 'hex' i toneren.

Hvordan gør man det og hvor kan det købes?

Jeg har en HP Photosmart printer.

Vh
Avatar billede CRKrogh Ekspert
15. marts 2013 - 14:30 #1
Hej.

Glem det - en frisk toner koster ikke alverden længere og skiller du først sådan en ad, så er der dels svineriet i hele hytten, dels en god "chance" for at splitte printeren ad med det.

Men noget helt andet: En PhotoSmart er da en ink-jet? Og så koster det da nix, især hvis du vælger et kopiprodukt. Selvom kvaliteten som regel er lavere på den slags, vil det stadig være bedre end en "gør-det-selv".

De bedste hilsner
Avatar billede rusticolus Nybegynder
15. marts 2013 - 15:22 #2
Hej
Tak for dit svar.
Ja, der er noget om at det nok sviner en del. Det havde jeg ikke lige overvejet.

Ved du hvor jeg kan købe kopi-tonere?

Vh
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2013 - 16:03 #3
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2013 - 16:04 #4
PS: Husk at sende egne indlæg som kommentar, og ikke som svar.
Svar er til pointgivning, som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede sadolin1978 Novice
15. marts 2013 - 17:27 #5
som #1 skrev skal du regne med en lavere kvalitet når du bruger kopi produkter så selvom det koster mere ville jeg købe originalt evt. de store når patroner når det er en blæk printer
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. marts 2013 - 09:26 #6
Hej igen.

Du kan starte et sted som http://www.inkclub.com/ModelList.aspx?CtryNo=208&LangNo=45&Group=inkjet&Brand=hp men de originale blækpatroner skulle nu også være til at komme til. Har du et modelnummer, så kan det jo være, at der oven i købet er en, der kan finde dem til dig også?

De bedste hilsner
Avatar billede rusticolus Nybegynder
16. marts 2013 - 23:40 #7
CRKrogh Tak for hjælpen. Et du venlig at sende et svar - så sender jeg nogle point?

Beklager at jeg kom til at sende et svar tidligere. Jeg så det netop som jeg havde sendt beskeden afsted.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. marts 2013 - 08:26 #8
Helt i orden - hav en god weekend, det der nu er tilbage. :-)
Avatar billede foodear Praktikant
17. marts 2013 - 09:45 #9
billigmedien.dk er helt klart billigere en inkclub.