Avatar billede Voyager57 Nybegynder
20. marts 2013 - 12:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP/MySQL/CSS program opgave

Hej, jeg søger en god programmør indenfor ovennævnte.

Kører en site med PHP-Fusion, og ønsker at lave et online system, der skal løse en bestemt opgave.

Hvis interesseret, så kontakt min profil, og du vil høre nærmere.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2013 - 09:01 #1
Har skrevet dig en besked for at få mere af vide om opgaven.
Avatar billede conrado Nybegynder
28. marts 2013 - 00:47 #2
hej ,
  jeg er php programmør.
min mail er musel@rocketmail.com
du må gerne skrive opgave krav , så vi kan diskutere , hvis opgaven er stadig ikke løst
vh
Mustapha