Avatar billede mo- Novice
26. marts 2013 - 08:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nogle mapper kan ikke ses i upload-vinduer

Når jeg skal uploade billeder til min website eller Facebook er det pludselig blevet begrænset, hvilke mapper i Billeder jeg kan se.  Rigtigt mange af mine mapper i Billeder mangler.
Det er kun via upload-vinduerne, at jeg ikke kan se de pågældende mapper.

Jeg kører Windows 7.  Ved ikke, om problemet er opstået efter opdateringen af Internet Explorer her forleden dag - men det er ret påfaldende.  Jeg har aldrig haft problemer af den art før.

Er der nogen, der ved, hvordan jeg fixer det?

På forhånd tak fra
Mie
Avatar billede martens Guru
26. marts 2013 - 09:48 #1
Avatar billede mo- Novice
27. marts 2013 - 13:57 #2
Mange tak martens :-)  Via Chrome lykkedes det.

Men ved du, hvordan jeg fixer det, så Explorer bliver funktionsdygtig igen?
Avatar billede mo- Novice
10. april 2013 - 09:36 #3
Martens - lægger du et svar? - Så spørgsmålet kan lukkes.
Avatar billede mo- Novice
25. april 2013 - 10:20 #4
Jeg bruger martens forslag mht. Chrome, når jeg skal uploade fotos, da jeg endnu ikke har fundet ud af at fixe Explorer, så den bliver fuldt funktionsdygtig igen.