Avatar billede rene_koemler Praktikant
31. marts 2013 - 23:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

joomla hos Cliche hosting

Hej,

Jeg har forsøgt at installerer en joomla 1,5+ hos cliche (de skriver at de understøtter dette), men jeg kan ikke få kontakt.

Jeg har uploaded i public_html mappen da det vist er der det bliver peget hen på.

se http://atleborg.dk

Er der nogen der kan hjælpe med hvor filerne skal ligge?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. marts 2013 - 23:17 #1
Hvilket abonnement har du? Det er vel ikke "Alfa DKK 1,00 pr./md.", som ikke understøtter PHP?
Avatar billede rene_koemler Praktikant
31. marts 2013 - 23:19 #2
har et delta, hvor der både skulle være php og mySQL
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. marts 2013 - 23:20 #3
NU gav du så et svar ... dvs det er løsningen???
Avatar billede rene_koemler Praktikant
31. marts 2013 - 23:45 #4
desværre ... er vist ved at være for træt så klikkede på edt forkerte link
Avatar billede rene_koemler Praktikant
31. marts 2013 - 23:45 #5
og kan heller ikke stave mere ... må hellere gå i seng og se på det i morgen
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2013 - 00:06 #6
Ok, men det kan jo forvirre. Dine filer er der - prøv http://atleborg.dk/index.php  - men PHP er ikke slået til.

Check en ekstra gang, at du har det webhotel du forventer - formentlig i deres kontrolpanel. Og når du så er i kontrolpanelet kan du måske se om PHP er slået til for dit domæner. (Jeg kender ikke cliche)
Avatar billede rene_koemler Praktikant
06. juni 2013 - 09:28 #7
Lukker