Avatar billede marvinq Nybegynder
09. april 2013 - 09:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vedr. implementering af betalingssystem

Hej eksperter,

Jeg er ikke den store php haj, men skal have lavet et betalingssystem, og er i den forbindelse faldet over en betalings gateway fra WannaFind, men det viser sig at man selv skal lave hele frontenden.

Systemet har følgende dokumentation: : http://www.wannafind.dk/support-downloads/Wannafind_Paymentgateway_Documentation_1.6.pdf

Er der nogen som kender en implementering af dette, som man kan hente og eventuelt tilrette, eller eventuelt via en anden udbyder. Det er ikke vigtigt at det lige er Wannafind.

Har "bare" behov for en simpel side som alle kender, med angivelse af navn, kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre. Det skal ikke være en shop. Bare en stand-alone, som skal benyttes på en hjemmeside.

Håber virkelig nogen kan være behjælpelig her.

På forhånd mange tak!
Avatar billede repox Seniormester
09. april 2013 - 10:32 #1
Må jeg anbefale en anden betalingsgateway? Jeg har tidligere erfaring med Wannafinds betalingsgateway - og må erkende at jeg har fundet den alt andet end tilfredsstillende.

Jeg bruger selv QuickPay - og har lavet en simpelt integrationsklasse til det som er veldokumenteret: https://github.com/Repox/quickpay
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. april 2013 - 10:40 #2
Eller epay:

http://www.epay.dk/kom-i-gang-guiden/3-integration-af-epay-paa-din-hjemmeside.asp

Skal ikke kunne sige om repox mulighed er bedre eller dårligere, da jeg ikke har erfaring med den. Men så har du et par muligheder.
Avatar billede marvinq Nybegynder
09. april 2013 - 10:42 #3
Hej,

Det må meget gerne være en anden gateway, - og den ser endda ud til at være billige, det er jo fantastisk :)

Har du et eksempel der integrerer med den klasse?
Avatar billede marvinq Nybegynder
09. april 2013 - 10:45 #4
Hej Michael_stim,

ePay er rigtig fint, for der er front-enden vidst med. Det ser ud til at være lige til at komme i gang med, men den er så noget dyrere. Det er ikke noget stort der skal sælges, så det kunne være lækkert hvis jeg lige kunne halvere prisen med noget lignende det wannafind og quickpay tilbyder.

Jeg er bare ikke php mand, mere asp, så har brug for et eksempel af implementeringen.
Avatar billede supportsiden Professor
09. april 2013 - 10:53 #5
Hvad med PayPal Business, det er meget nemt.
Avatar billede marvinq Nybegynder
09. april 2013 - 11:02 #6
Hej,

Nu har jeg kun kigget lynhurtigt, men implementeringen af QuickPay er vel "bare" det der står her: http://quickpay.dk/features/payment-window/

PayPal Busines kender jeg faktisk ikke til, vil bare gerne have en løsning som tager de væsentlige danske betalingskort, ikke noget paypal konto osv.
Avatar billede repox Seniormester
09. april 2013 - 11:36 #7
Hej Marvinq,

Du kan kigge på http://www.zumoqr.dk - deres backend anvender min QuickPay klasse til at gemme kreditkort til abonnementsbetaling.

Jeg kan også sagtens hjælpe med implementering hvis det er.
Avatar billede supportsiden Professor
09. april 2013 - 11:44 #8
Man behøver ikke en PP konto for at betale. Man kan bruge gængse kreditkort.
Avatar billede marvinq Nybegynder
08. juni 2013 - 12:14 #9
Jeg endte med at anvende QuickPay, så point går til repox.

Tak for hjælp og input fra alle.