Avatar billede licantropo Novice
10. april 2013 - 20:47 Der er 4 kommentarer

Farveproblemer i Hotmail/Outlook

Hej.

Nå, nyt mærkeligt problem. Min hotmail konto er for nylig blevet til Outlook, og nu har jeg et problem, der er opstået for ganske nylig.

Når jeg skriver et stort i - altså I - så bliver dette grønt. Ingen andre bogstaver, store som små, eller et lille i, bliver grønt, det forbliver sort.

Problemet er det grønne, store I. Jeg har prøvet at skifte farve og resette til sort under indstillinger - men dette hjælper ikke. Det er kun i selve dette mailprogram - det sker ikke i google.
Avatar billede oli10b Nybegynder
10. april 2013 - 20:53 #1
Har du prøvet med en anden browser? Det er mere for at finde ud af om det er noget på din computer eller om det er Hotmail/Outlook
Avatar billede licantropo Novice
10. april 2013 - 21:35 #2
Det er KUN i Chrome, åbenbart.

Det sker ikke i Firefox - har lige testet.
Avatar billede oli10b Nybegynder
10. april 2013 - 21:48 #3
du kan som det første prøve at afinstallere og installere chrome
Avatar billede licantropo Novice
30. juni 2013 - 21:48 #4
Du havde ret - skriv et svar og du får points :)