Avatar billede ALS Praktikant
25. april 2013 - 11:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skærm går i sort hver dag kl. 11.05

Jeg har et problem, der begynder at give mig grå hår.

Hver dag præcis kl. 11.05 går mit skærmkort i sort.
Der er ingen fejl på skærmen og PCen kører fint vidre, blot uden skærmbilled.
Screen saver og power management er slået fra.

Det virker som om et program slukker for skærmen, men jeg kan simpelthen ikke finde noget, som har den funktion.
Nogen ideer til hvor jeg skal lede?
Avatar billede Blandy Praktikant
25. april 2013 - 11:24 #1
tjek din skemalagt opgaver. det lyder til at der er noget der er sat til at lave røv i den.
Avatar billede ALS Praktikant
25. april 2013 - 11:28 #2
Tak for dit bud.

Hvor tjekker jeg "skemalagte opgaver"?
Jeg har ikke opsat nogen sådanne.
Avatar billede Spench88 Nybegynder
25. april 2013 - 12:40 #3
er dit styresystem dansk eller engelsk?
Avatar billede ALS Praktikant
25. april 2013 - 12:55 #4
Det er en dansk Windows 7 og nu har jeg fundet frem til "Opgavestyring", som er det korrekte navn.

Lige på det tidspunkt skærmen sidst gik i sort, har der været kørt noget log af Norton.
Lige før det, er der kørt check af opdateringer til Google programmer. Jeg har prøvet at slette den opgave og ser om det hjælper.
Avatar billede Spench88 Nybegynder
29. april 2013 - 08:53 #5
fandt du frem til en løsning?
Avatar billede ALS Praktikant
29. april 2013 - 11:38 #6
Spench88 << Nu har det jo været forlænget weekend, så jeg har ikke siddet foran PCen, men jeg kom i hvert fald forbi det kritiske tidspunkt uden problemer i dag.
Avatar billede Spench88 Nybegynder
29. april 2013 - 12:41 #7
Ja okay :)
men lyder super den har klaret det idag, vi håber det fortsætter sådan :)
Avatar billede ALS Praktikant
10. maj 2013 - 09:21 #8
Blandy >> Det ser ud til at problemet lå omkring den automatiske af Google programmer i "Opgavestyring", så du ledte mig på rette vej.

Tak for hjælpen.
Smid et svar, så jeg kan lukke spørgsmålet.
Avatar billede ALS Praktikant
24. juni 2013 - 09:46 #9
Lukker