Avatar billede petersen Novice
08. maj 2013 - 22:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhedskopiering

Jeg har netop formateret min backup harddisk og vil lave en aut. sikkerhedskopiering og så den gør det automatisk fremover, før var den stoppet med det.Den vil ikke starte, men kommer med en meddelelse om at opgavestyring ikke er startet, men her er så spørgsmålet, hvordan starter med opgavestyring?
Disken er en Medion HDDrive 2 go, mit system er Vista home premium
Avatar billede oli10b Nybegynder
09. maj 2013 - 17:08 #1
Medfølger der en software der normalt styrer den automatiske backup?

Venlig hilsen Oliver Toft Kristiansen
www.desksupport.dk
Avatar billede petersen Novice
11. maj 2013 - 09:01 #2
Nej der er ikke software med, jeg bruger det sikkerhedskopi og gendannelsescenter i kontrolpanelet. Det er der jeg får beskeden.
Avatar billede petersen Novice
11. maj 2013 - 10:01 #3
Har forsøgt at aktivere opgavestyring, men det kan jeg ikke. Der står flere ting som jeg gerne vil prøve, men kan ikke da det står med grå skrift.
Avatar billede petersen Novice
18. marts 2014 - 17:18 #4
lukket