Avatar billede DJDam Nybegynder
21. maj 2013 - 16:44 Der er 19 kommentarer og
4 løsninger

Explore/ win xp vil ikke vise film og billeder fra nettet??

Hej

Min com vil pludselig ikke vise billeder, fra fx denblåavis. De bliver ved med at stå og loade. Har også problemer på youtube og andre sider som viser film. Film/fotos bliver ved med at stå og loade, intet sker.

Har lavet update af jave,adope osv. og hvad jeg ellers kan finde. Ved ikke hvad som er sket.

Panik

Michael
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2013 - 16:50 #1
Hvis du ikke gider melde tilbage/lukke dine gamle spørgsmål, skal du nok ikke forvente den store hjælp herinde.....
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/DJDam
Avatar billede jepzen Nybegynder
21. maj 2013 - 19:23 #2
Avatar billede DJDam Nybegynder
21. maj 2013 - 20:07 #3
TIL VEjmand: Hvordan lukker jeg mit gamle sp. Du tænker på det fra 2010.
(det siger nok alt om mit it niveau!!)
Det er ikke ond vilje - jeg vil gerne lære mere. Det virker som om, at IT er kommet for at blive :-)
Avatar billede DJDam Nybegynder
21. maj 2013 - 20:12 #4
Jespzen: Hvorfor hjælper det at køre den? Folk giver ikke særlig god feedback, skriver at deres PC bliver "låst" når de kører det software
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2013 - 20:17 #5
DJDam >> Allerførst: Husk at sende egne indlæg som kommentar, og ikke som svar.

Med hensyn til de gamle spørgsmål:
Hvis du har fået hjælp, og problemet er løst, ber du hjælperen om at sende et svar, som du efterfølgende accepterer.

Hvis problemet ikke er løst, kan du skrive det i et "Svar", som du så efterfølgende accepterer, og dermed får dine point tilbage.

Her kan du se, hvordan du accepterer et svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Under alle omstændigheder, er det altid en god idé at vende tilbage med feedback, når nogen har brugt tid på at hjælpe dig.
Det lønner sig i længden.  :-)
Avatar billede DJDam Nybegynder
21. maj 2013 - 20:38 #6
Helt enig.

Mht denne tråd har jeg ikke modtaget noget "svar" som jeg kan acceptere. Hvorfor har Vejmand ikke sendt sin besked som svar, så jeg kan give point?

I den gamle tråd fra 2010 kan jeg heller ikke finde noget svar at acceptere!! Det virker bare som en lang tråd.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2013 - 20:50 #7
Som jeg skrev lige før, hvis du har fået hjælp, ber du hjælperen om at sende et svar, som du efterfølgende accepterer.

Som du kan se i linket jeg lagde i første indlæg, har du 2 gamle spørgsmål. Gå ind i dem og be om svar, eller luk selv, hvis ikke forslagene har hjulpet dig.
Avatar billede DJDam Nybegynder
21. maj 2013 - 21:09 #8
Man kan jo ikke lukke sit spørgsmål!!!

Hvem har lavet dette system - er glad for jeres hjælp, men gips... siden er jo for folk som skal bruge PC hjælp, hvordan kan man så lave en side som ikke er intuitiv!?!?

Hvordan lukker jeg min gamle tråd fra 2010? Ikke et eneste sted står noget med at lukke!!

Ærgeligt at skal bruge enerig på alt dette, isted for det egentlige problem.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2013 - 21:13 #9
Jamen jamen, det har jeg jo lige skrevet til dig?????

Hvis du har fået hjælp, og problemet er løst, ber du hjælperen om at sende et svar, som du efterfølgende accepterer.

Hvis problemet ikke er løst, kan du skrive det i et "Svar", som du så efterfølgende accepterer, og dermed får dine point tilbage.

Du kan også læse faq'en:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede DJDam Nybegynder
21. maj 2013 - 21:25 #10
OK. Lad os bruge min gamle tråd som case. Det er nemlig også dig som har svaret. Vil du sende et svar.
Avatar billede DJDam Nybegynder
21. maj 2013 - 21:27 #11
:-)

Nu har du fået point. Bliver spørgsmålet så lukket af sig selv? Hvad hvis du ikke havde sendt et svar, hvordan kan jeg så lukke spørgsmålet ned?
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2013 - 21:48 #12
Som jeg har skrevet nu et par gange, hvis problemet ikke er løst, kan du skrive det i et "Svar", som du så efterfølgende accepterer, og dermed få dine point tilbage.

Når point er uddelt, betragtes spørgsmålet som lukket.
Man kan dog stadig skrive kommentarer, men det er jo sjældent aktuelt.

Og tak for point.  :-)
Avatar billede DJDam Nybegynder
22. maj 2013 - 11:26 #13
Takker, Vejmand, for din tålmodighed :-)
Nå.... mit egentlige problem er stadig at jeg fx på dba.dk ikke kan loade/ se deres mange billeder når jeg har søgt. Alle billeder står og loader og intet sker. Det samme er sket ved hjemmesider hvor jeg vil streame film. Den loader (med loadikon) min intet sker.

???????????
Avatar billede 220661 Ekspert
22. maj 2013 - 16:49 #14
Er Adobe Flash Player installeret og i nyeste version?
En del sider kræver ´denne installeret.
http://www.adobe.com/software/flash/about/
Avatar billede DJDam Nybegynder
22. maj 2013 - 17:19 #15
Ja adobe flash er opdateret. Jeg har hentet Chrome Browser - når jeg bruger den har jeg ikke problemer. Fejlen må ligge i min explorer. Hvad kan det være?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. maj 2013 - 17:24 #16
Prøv evt. at slette midlertidige filer:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Slet (Under browserdata) -> Flueben i "Midlertidige internetfiler" -> Slet
Avatar billede vejmand Juniormester
22. maj 2013 - 17:28 #18
http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/videos-dont-work#ie=ie-9

Især nederste afsnit om at "Slå hardwareacceleration fra".......
Det virkede for mig i samme situation.
Avatar billede DJDam Nybegynder
01. oktober 2013 - 21:21 #20
:-)
Avatar billede DJDam Nybegynder
01. oktober 2013 - 21:21 #21
:-)
Avatar billede DJDam Nybegynder
01. oktober 2013 - 21:27 #22
xxx
Avatar billede vejmand Juniormester
01. oktober 2013 - 21:30 #23
Må vi høre løsningen, når nu du ikke kunne bruge vores hjælp?