Avatar billede yanay Praktikant
26. maj 2013 - 20:20 Der er 4 kommentarer

Spejlvend en hel hjemmeside i som er lavet i ASPX

Er det muligt at man kan spejlvende en hel hjemmesides design som er lavet i ASPX?

Er det en besværlig projekt eller er det lige til?

Skal nemlig bruge den til et andet sprog, derfor skal den det da teksterne starter fra højre mod venstre.

Hjælp hurtigst muligt tak.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
26. maj 2013 - 20:56 #1
At spejlvende er ikke det samme som er skrive fra højre mod ventre.

Men du kan gøre begge dele med CSS.

Prøv :
<element dir="rtl">

Og :
transform: rotateY(180deg);
Avatar billede yanay Praktikant
26. maj 2013 - 21:10 #2
Altså hjemmesiden skal spejlvendes sådan at man skriver fra højre mod venstre, samt alt banner og menu skifter plads sådan så de står spejlvendt.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
26. maj 2013 - 23:38 #3
Avatar billede yanay Praktikant
31. maj 2013 - 22:34 #4
Det er rigtigt nok men jeg har også en menu som skal spejlvendes