Avatar billede kizz71 Novice
09. juni 2013 - 09:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Scrolling på netsider

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det men,det irriterer mig grænseløst.På mange websider oplever jeg (firefox) at når jeg scroller ned på en side,(ta f.eks politikken)og klikker ind på en historie,så når jeg trykker tilbage,starter den fra toppen og ikke på det sted jeg stod før og jeg skal til at scrolle ned igen.Det er møgirriterende f.eks på DBA,hvor man lige har scrollet mange annoncer igennem og så man skal starte forfra...kan man gøre noget ?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juni 2013 - 10:18 #1
jeg bruger en anden fremgangsmåde - højreklikker på link, og vælger 'åben i ny fane'.
09. juni 2013 - 13:56 #2
Hold [SHIFT] nede og alm. klik ... så åbnes i et NYT browser vindue ... Når den er set på, så lukkes vinduet bare og du er tilbage til hvor du klikkede ...

(Gælder for IE men sandsynligvis også Firefox ...)
Avatar billede kizz71 Novice
09. juni 2013 - 14:54 #3
Fandt ud af at det ikke er noget problem i Explorer,så det må ligge i firefox ?
Avatar billede kizz71 Novice
07. oktober 2013 - 07:36 #4
Det var åbenbart en issue i firefox,der kom en opdatering og det var rettet....lukker her !