Avatar billede BRIVES Nybegynder
09. juni 2013 - 12:32 Der er 6 kommentarer

Afinstallere printer i Windows 7 ?

Hvordan afinstallere man man en printer i Windows 7, det hele skal væk, drivere und alles :o)

Har prøvet med kør > printui /s /t2 men den vil ikke slette da den siger de er i brug, og den kan ikke i fejl sikret tilstand...
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2013 - 13:03 #1
Hvis du går i tilføj/fjern programmer og finder den software der er tilknyttet printeren, kan du så ikke få lov at afinstallere den først, og derefter slette printeren under printere?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2013 - 13:05 #2
Personligt bruger jeg selv Revo Uninstaller free til at fjerne programmer og andet software på pc.
Revo går længere end almindelig afinstallering, da den fjerner oplysninger i registreringen også.

Kan det tænkes der ligger udskriftsjob og venter siden du ikke kan fjerne printeren?
Avatar billede Pagh77 Nybegynder
09. juni 2013 - 15:42 #3
Download CCcleaner, alle programmer ligger der, find printer drivere og så afinstaller
Avatar billede komsam Juniormester
09. juni 2013 - 16:23 #4
Du oplyser ikke hvilken printer det drejer sig om, hvilke,KAN være vigtigt. Tror som #2 at der hænger et udskrift. Gå i start - enheder og printere - op dukker din printer - højreklik og du kan se om der er udskrift i kø. Annuler dette eller skriv det ud og du vil kunne fjerne printer m m . f o r h å b e n t l i g! hvis ikke, kom igen og vi vil prøve at hjælpe dig...
Avatar billede komsam Juniormester
09. juni 2013 - 16:25 #5
højreklik og klik på Åbn så vil du kunne .... osv.
Avatar billede BRIVES Nybegynder
09. juni 2013 - 20:26 #6
#2 > Det var præcis dokumenter der hang på de 2 printere, der IKKE kunne fjernes, havde slet ikke tænkt den tanke :o/

Mange tak for hjælpen...