Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
15. juni 2013 - 22:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows kan ikke finde min Harddisk.

Hej Eksperter.
Jeg har lige modtaget min nye WD Red WD10EFRX 1tb harddisk, men nu har jeg sat den i min computer og mit bios har fundet den, men når jeg går ind på min computer er den der ikke. Og hvis jeg går ind på diskhåndtering kan jeg ikke intialisere den så står der bare "Adgang nægtet".

Håber virkelig i kan hjælpe mig, er bange for at den er defekt.

Grunden til at jeg giver 200 points for svar er at dette er den sidste ting jeg mangler at gøre før min computer er færdig, og personen som kan hjælpe mig med det problem, virkelig fortjener dem.
Avatar billede jtt Nybegynder
16. juni 2013 - 09:15 #1
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
16. juni 2013 - 10:14 #2
det er jo nemlig det jeg ikke kan. når jeg trykker på den står der bare adgang nætet.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. juni 2013 - 10:20 #3
Prøv om du kunne lave et screenshot
http://gratisupload.dk/vis_billede/697804/
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
16. juni 2013 - 17:16 #4
Det er lidt svært fordi jeg lige har pillet den ud for at min computer kan køre ordenligt, men den nederste af de to harddisk står der "ukendt" og så ikke andet, og når jeg højre klikker på den kan jeg ikke gøre mere. Håber lige det hjalp, men ellers sætter jeg den i igen hvis det er det der skal til :)
Avatar billede poko1 Ekspert
16. juni 2013 - 17:44 #5
Prøv at højre klikke som vist så du får den initialiseret inden du allokerer den!
http://gratisupload.dk/vis_billede/697813/
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
16. juni 2013 - 17:52 #6
så står der bare adgang nægtet
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
19. juni 2013 - 16:38 #7
spørgsmål lukket