Avatar billede nat Nybegynder
20. juni 2013 - 10:39 Der er 1 løsning

c# - liste med id'er

jeg har en liste med id'er:
List<string> ids = nodeIds;

Denne bliver bindet til gridview:
gv.DataSource = ids;
gv.DataBind();

Nu vil jeg for hvert id i listen sætte label tekst til navn i gridviewet:

protected void gv_ItemDataBound(object sender, RepeaterItemEventArgs e)
        {

            if (e.Item.ItemType == ListItemType.Item || e.Item.ItemType == ListItemType.AlternatingItem)
            {

                try
                    {
                        Manager = new Node(Convert.ToInt32(Id));

                        Label Name = (Label)e.Item.FindControl("lblName");
                        if (Name != null)
                        {
                            Name.Text = Manager.GetProperty("name").ToString();
                        }

Men hvordan får jeg fat i det næste id hver gang ItemDataBound bliver kaldt ( i dette tilfælde 3 gange), så jeg får det rigtige id i new Node(Convert.ToInt32(Id))? For lige nu får jeg kun det sidste id.

PFT.
Avatar billede nat Nybegynder
20. juli 2013 - 22:40 #1
Ingen svar, lukker