Avatar billede thegunner1512 Nybegynder
27. juni 2013 - 12:16 Der er 3 kommentarer

opsætning router

Jeg har lige købt en ny d-link router er også kommet på nettet,men efter et stykke tid lokker routeren af,jeg kan så lukke browseren ned,åbne start siden, men så vil den have mig ind på routerens åbsætning, og andre gange går den direkte på nettet igen.
Hvad gør jeg nu.
Avatar billede hearnz Nybegynder
27. juni 2013 - 13:58 #1
Der kan være forskellige årsager til at det sker.

Hvis routeren har noget der hedder "auto channel" så prøv at slå det fra.

Hvis du bor et sted med meget støj kan en router der er sat op til auto channel godt smide brugerne af for at skifte kanal og reboote.

Når du fravælger auto channel skal du selv vælge en kanal. Vælg en tilfældig eller hent programmet InSSIDer for at se hvilke kanaler der har mindst støj.
Avatar billede thegunner1512 Nybegynder
27. juni 2013 - 14:10 #2
det prøver jeg lige når jeg kommer hjælp, tak for hjælpen indtil videre
Avatar billede hearnz Nybegynder
28. juni 2013 - 12:21 #3
Var det noget der virkede ?