Avatar billede willsmith Nybegynder
16. juli 2013 - 16:29 Der er 10 kommentarer

Hjælp til logo

Hej,

Jeg er med i en fantasy-basketball liga, hvor jeg skal bruge et logo. I den forbindelse vil jeg høre, om nogen kan designe et til mig? Det bør være forholdsvis hurtigt hvis man har kendskab til Photoshop.

Logoet skal kunne laves til 150x150 pixels og være firkantet. Et eksempel kan ses her (mit gamle logo): http://www.nbafantasy.dk/kl/images/news_cats/ahf_115.jpg

Jeg tænker at det skal være noget i stil med det her (uden, at det behøver at være så fancy): http://content.sportslogos.net/logos/6/216/full/5fqp4o1lo5l7rx23i6g1i7hhb.gif

Øverst skal der stå "Frederiksberg", og derunder skal der med lidt større skrift stå 'Fros. Altså:

Frederiksberg 'Fros

Som logo skal der være en form for hoved med afro-hår. Det må gerne være et lidt firkanten og højt af slagsen (som I gamle dage), og meget gerne en form for tegning/silhuet . Tænker I disse baner: http://ksr.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/06/nerlens-noel-pressure-500x375.jpeg

Jeg ser frem til at høre fra jer, og håber meget på et bud eller to :)

Mvh.
Jonas
Avatar billede willsmith Nybegynder
16. juli 2013 - 16:30 #1
Farverne må meget gerne være som det foreslåede logo med New York Knicks - eller alternativt sort og orange.
Avatar billede klinto75m Nybegynder
16. juli 2013 - 18:56 #2
kan godt prøve. du kan evt tjekke mit logo jeg har brugt i et stykke tid: https://www.dropbox.com/s/delj1v5hgwgxjkq/Logo%20K.jpg
Avatar billede willsmith Nybegynder
16. juli 2013 - 19:05 #3
Jeg vil meget gerne se forslag, og giver som sagt 200 points til det bedste forslag. Er meget spændt på at se hvad I kan komme på.

Ift. dit eget logo er det lidt for fancy ift. hvad jeg tænker. Tænkte meget i banerne af New York Knicks' logo, som er noget mere klassisk, og kan rigtig godt lide udseendet af det logo. Faktisk så jeg gerne præcis den komposition (ift. tekst, billede og baggrunden m. trekanten), hvis det er muligt.
Avatar billede klinto75m Nybegynder
18. juli 2013 - 11:59 #4
så jeg skal lave det præsis det samme bare med andet text?
Avatar billede klinto75m Nybegynder
18. juli 2013 - 12:21 #5
kan dsv. ikke lave logoet da min nuværende computer ikke har hukommelse nok
Avatar billede willsmith Nybegynder
18. juli 2013 - 12:34 #6
Ja, gerne et logo som ser meget ens ud - blot med et afro-visuel i stedet for bolden - og med en anden tekst.
Avatar billede willsmith Nybegynder
18. juli 2013 - 12:34 #7
Det var ærgerligt. Mange tak alligevel.
Avatar billede willsmith Nybegynder
22. juli 2013 - 22:40 #8
Ingen, som vil give et forsøg?
Avatar billede infini Nybegynder
19. september 2013 - 12:36 #9
id-factory.dk laver designs til små virksomheder uden en tyk pengepung - hvis du har en meget specifikt defineret opgave kan de garanteret finde en stærk pris til dig.
Avatar billede tde1806 Nybegynder
22. oktober 2013 - 00:02 #10
har du fået løst opgaven ellers skriv til mig  på
Tdetomas@gmail.com