Avatar billede BUILDDK Mester
19. juli 2013 - 00:38 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

kan ikke slette eset

hej jeg kan ikke få love til at ind staller eset smart securty 6 den nye den siger

could not open key : hkey_local_machine\software\microsoft\windows\
currentversion\run.  verify that you have sufficient access to
that key or contact your support personnel

på for hånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juli 2013 - 05:58 #1
Har du fjernet det forrige antivirus system før installation af nyt?
Der er et par måder at gøre det på så man er sikker på det hele er væk.
Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.
Den anden er at hente den tool som antivirusprogrammet har lavet for at fjerne det helt
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juli 2013 - 05:59 #2
19. juli 2013 - 08:55 #3
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Husk at følge op på dine GAMLE spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mdn1984
Avatar billede BUILDDK Mester
19. juli 2013 - 11:15 #4
det er windows 7 32 bit =0)

det svære er der ingen ting ind i Revo Uninstaller free:

har brugt eset ajet fjern program men der er stadi nåde på pc

så jeg vil gerne vide hvordan jeg slette det hele fra regedit på for hånd tak
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2013 - 12:33 #5
så jeg vil gerne vide hvordan jeg slette det hele fra regedit på for hånd tak

Det står der faktisk ! Men det kunne tyde på, at du ikke har de rigtige administrator rettigheder. Men det er jo lidt farligt at rode rundt i registreringendatabasen.

hkey_local_machine\software\microsoft\windows\currentversion\run

Har du prøvet Advanced user commands Så vidt jeg kan læse skal du download deres Uninstaller værktøj, som så vil åbne en DOS Prompt. Åben stifinder når du har downloader deres Uninstaller værktøj, højre klik på filen og Kør som administrator. Prøv det først ;-)

http://kb.eset.com/esetkb/index?page=content&id=SOLN2289
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2013 - 12:37 #6
Du går sådan i stifinder.
http://i.imgur.com/0bNDuS1.png
Avatar billede BUILDDK Mester
19. juli 2013 - 12:58 #7
hej det har jeg os gjort men den er der stadi den her fejle når jeg prøver at installer den nye eset  could not open key : hkey_local_machine\software\microsoft\windows\
currentversion\run.  verify that you have sufficient access to
that key or contact your support personnel