Avatar billede HPCISCO Nybegynder
23. juli 2013 - 14:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre sti til billeder indsat med "Kæde til fil"

Hej,

MS Word 2010.
Jeg har i et dokument indsat billeder som "kæde til fil".
Dvs., hvis en billedefil ændres, opdateres billedet i Word tilsvarende.
Hvis jeg nu flytter billedefilerne til et andet sted på computeren, ved Word selvfølgelig ikke, hvor billederne nu befinder sig.
Hvordan kan jeg ændre stien for billederne i mit dokument?

Tak på forhånd!
23. juli 2013 - 14:18 #1
Filer-> Oplysninger, Rediger kæder til filer

Findes nederst i højreside af skærmbilledet.
Avatar billede HPCISCO Nybegynder
23. juli 2013 - 14:53 #2
OK, tak for det!
Det svar havde jeg egentlig fundet på Google, dog manglede den sidste sætning "Findes nederst i højreside af skærmbilledet"...