Avatar billede lurup Ekspert
23. juli 2013 - 17:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Finde downloadet gmail

Jeg bruger en iPad og har lige downloadetveb lang mail samtale, ca 20 mail frem og tilbage.

Hvor finder jeg den ???
Har bare klikket på downloade hele mailen
Avatar billede Blueeyez Mester
23. juli 2013 - 18:19 #1
Måske du lige vil uddybe? Bruger du browser eller den indbyggede mail app?
Hvis browser så hvilken?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juli 2013 - 18:22 #2
hvilken app brugte du til at downloade mail? Typisk vil samtalen så kun kunne ses i den app.
Avatar billede Blueeyez Mester
23. juli 2013 - 21:48 #3
Afmelder overvågning.
Avatar billede lurup Ekspert
23. juli 2013 - 22:31 #4
Det er gmail app på min ipad2
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juli 2013 - 08:19 #5
Jeg har ikke kunnet finde en download-funktion i GMail-app'en på min iPad - til gengæld kan du, ved at udskrive en e-mail, vælge at gemme den som PDF på Google Drive. Derefter kan du downloade den på drive.google.com via din computer.