06. august 2013 - 19:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

INTERNET LANGSOMT PÅ COMPUTER

Hej Folkens
Her for 4 Dage siden gendannede jeg min computer. Den kører godt igen og det er dejligt. Men der er et lille problem. Min computer er vildt langsom på internettet. Min iPad og min brors pc kører med hurtig internet. Jeg har opdateret min driver, men den er stadig langsom. Nogle kloge mennesker som kan hjælpe?

Det skal lige siges at jeg ikke er den bedste til computer så i må gerne skære det ud i pap;)
07. august 2013 - 09:37 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser ?

Trådløs / trådet ?

---

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på "slet"
Pc scannes, og ved endt scanning skal pc genstartes.
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
08. august 2013 - 16:12 #2
Kører windows 7
Google Chrome, men den er langsom på alle browsere
Trådløs
08. august 2013 - 20:21 #3
# AdwCleaner v2.306 - Logfil lavet d. 08/08/2013 kl. 16:29:23
# Opdateret d. 19/07/2013 af Xplode
# Operativ system : Windows 7 Home Premium  (64 bits)
# Bruger : Magnus - MAGNUS-PC
# Boot Mode : Normal
# Kører fra : C:\Users\Magnus\Downloads\AdwCleaner.exe
# Indstilling [Slet]

***** [Servicer] *****

***** [Filer / Mapper] *****

Filer Slettet : C:\user.js

***** [Registeret] *****

***** [Internet Browsers] *****

-\\ Internet Explorer v9.0.8112.16496

[OK] Registeret er rent.

-\\ Google Chrome v28.0.1500.95

Filer : C:\Users\Magnus\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences

[OK] Filen er ren.

*************************

AdwCleaner[R1].txt - [810 octets] - [08/08/2013 16:29:12]
AdwCleaner[S1].txt - [744 octets] - [08/08/2013 16:29:23]

########## EOF - C:\AdwCleaner[S1].txt - [803 octets] ##########
09. august 2013 - 09:18 #4
Hmmm,,,

Hvad siger/skriver

http://hastighedstest.tdc.dk/

---

Er det generelt eller bestemte slags sider ?
05. marts 2014 - 15:24 #5
,