Avatar billede mr.mig Novice
06. august 2013 - 22:47 Der er 1 løsning

Irriterende wordpress problem

Hej alle

Jeg har et irriterende lille problem med mine kontaktformularer på www.dankurer.dk
Under menupunkterne "indhent tilbud", "booking" og "kontakt" har jeg et problem med de 'store tekstbokse'. Når man vil skrive noget  tekst i disse bokse, rykker cursoren automatisk et godt stykke ind i boksen.
Håber I forstår, hvad jeg mener.

Der er brugt to forskellige plugins, Contact Form 7 og XYZscript og problemet er det samme. Så tror ikke det er i pluginet, men måske i css'en. Kan bare ikke finde ud af, hvor?

Nogle der kan hjælpe? Vil tages imod med kyshånd og evig taknemmelighed ;)
Avatar billede mr.mig Novice
06. august 2013 - 22:59 #1
Fandt selv svaret