Avatar billede Jannickhess Professor
17. august 2013 - 11:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Printerfejl, Canon MG 5450 kode 6000

Papir sætter sig fast, har derefter taget alle printerpatroner ud, af printeren, for at kunne tage det meste af papiret ud af printeren, Men der står stadig en rød hjælpe kode med hvid skrift.

Nu kan jeg så ikke, komme til at sætte, printer patronerne i igen.
Da printholderen, er helt ude i venstre side, hvor jeg ikke kan nå den.

Hvad gør jeg så med de to problemer?

Hjælp.
Avatar billede Jannickhess Professor
17. august 2013 - 11:38 #1
Nu lykkedes, det at sætte printerpatronerne i, men de lyser ikke nogle af dem, det er alle sammen originale patroner.
Avatar billede Jannickhess Professor
17. august 2013 - 12:02 #2
Nu har jeg taget strømstikket, ud det prøver jeg lige i 15 min.
Og ser om det hjælper noget, i er overkomne til at skrive forslag til mig om hvad jeg ellers kan gøre ved mit printerproblem.

JH
Avatar billede juleulven Nybegynder
17. august 2013 - 13:02 #3
Avatar billede Jannickhess Professor
17. august 2013 - 14:02 #4
Hejsa Juleulven,

Der er desværre ikke nogle af dine forslag der virker :-(
Jeg har tlf nummeret til Canon allerede.
Men kan desværre først ringe til dem på Mandag.

Tak for dit forsøg på at hjælpe mig.

Forsøger med en ven, der kommer senere og kigger på den, han plejer at kunne hjælpe mig med pc og andre hardware problemer.

JH
Avatar billede Jannickhess Professor
21. august 2013 - 13:37 #5
Printeren skal desværre til reparation
Så i herinde kan desværre ikke hjælpe mig videre

jh
Avatar billede Jannickhess Professor
09. oktober 2013 - 13:08 #6
Jubii,
Så er printeren, blevet lavet, papiret er blevet taget ud af fabrikken, og ny printerhovede sat i.

Så nu virker den igen.

Mangler bare lige en enkelt patron mere.

JH
Avatar billede Arly Nielsen Praktikant
22. januar 2019 - 21:18 #7
Jeg skifter farvepatron, men printeren viser ingen blæk, hvordan får jeg printeren, canon mg2450, til at godkende og acceptere farve patronerne 550 og 551?

Arly
Avatar billede Arly Nielsen Praktikant
22. januar 2019 - 21:20 #8
Nogle gange siger printeren mg2450 at den allerede styres af en anden computer, og så kan jeg ikke printe noget ud, hvad gør jeg så?
Arly
Avatar billede Jannickhess Professor
23. januar 2019 - 19:46 #9
Spørgsmål er lukket