Avatar billede fyggi Nybegynder
30. august 2013 - 23:08 Der er 12 kommentarer

hvor installere et plugin i wordpress

Hej
Som overskriften siger mangler jeg hjælp ti WordPress.
Jeg er igang med at bygge en hjemmeside i WordPress.  Og jeg har hentet en plugin fra WordPress hjemmeside.
Men i følge guiden skal jeg gå ind under plugins og trygge tilføj ny . Men jeg kan ikke finde den knap eller noget der svare til det.
Håber en kan hjælpe mig , da jeg sider en smugle fast.
Avatar billede kris914g Nybegynder
30. august 2013 - 23:29 #1
du kan også gøre det via ftp

du skal bare tage plugin mappen ikke zip eller rar og lægge ind i /wp-content/plugins/sammen med de andre plugins mapper
Avatar billede fyggi Nybegynder
30. august 2013 - 23:33 #2
Hej kris
Jeg har ikke programet på min komputer. Det ligger hos min webhotel og er kun tilgængelige når jeg logger ind på hjemmesiden.
Så jeg kan ikke lægge det ind i nogen mappe
Avatar billede Pyrros Novice
30. august 2013 - 23:39 #3
Hej kære bruger,

Hvilket WordPress bruger du?
Kan også spørge: har du købt det eller ej?

Når du giver mig det rette svar, kan jeg hjælpe dig fuldt ud.

//Kh. Sebastian

Supporter i 2. grad.
18 år i liver, 10 år i programmering, 7 år i support.

Virkede det ovennævnte ikke? Du har altid mulighed for at spørge.
Avatar billede kris914g Nybegynder
30. august 2013 - 23:43 #4
hvad hedder din hjemmeside?
Avatar billede fyggi Nybegynder
30. august 2013 - 23:47 #5
Hej Sebastian
Der er vation 3.5.1
Og jeg har hentet det hos one.com mit web hotel , der er det med i pakken
Avatar billede kris914g Nybegynder
30. august 2013 - 23:49 #6
okay det du gør. på ind på plugin siden i admin panel vælg add new og vælg upload (add new, og upload er øverst)  håber du kan få det til at virke XD
Avatar billede fyggi Nybegynder
30. august 2013 - 23:55 #7
Det er også det er står jeg skulle gøre . Jeg kan bare ikke finde den knap add new eller nogen knap eller fane
Du skulle ikke have et seenshot eller noget.
Det skal lige siges det er den danske vation jeg bruger
Avatar billede Pyrros Novice
30. august 2013 - 23:59 #8
Tak for det hurtige svar.

Engelsk: http://www.max24.nl/wp-content/uploads/2011/06/Wordpress-admin.png
Klik på "Plugins", klik på "Add Plugins", derefter skal du bare klikke på "Activate Plugins".

Dansk: Tjek denne toturial https://www.youtube.com/watch?v=1p5CFoZUfkA

//Kh. Sebastian

Supporter i 2. grad.
18 år i liver, 10 år i programmering, 7 år i support.

Virkede det ovennævnte ikke? Du har altid mulighed for at spørge.
Ps. Går ikke efter points, men det ville være rart at få nogen, så jeg selv kan lave nogen spørgsmål (:.
Avatar billede fyggi Nybegynder
31. august 2013 - 08:51 #9
Hej Sebastian
Det er sjovt, den knap tilføj ny .som vises i YouTube filmen du linket til har jeg bare ikke i mit program. Jeg tror jeg vil kontakte one.com og høre om de har lavet begrænsninger i programmet.
Så vender jeg lige tilbage.
Avatar billede fyggi Nybegynder
31. august 2013 - 20:19 #10
Hej som sagt , ville jeg kontakte one.com support.  Men den har først åben på mandag. Kan de være at one.com har en vation af wordpress som de selv har begrænset i brugerfladen. ?
Avatar billede fyggi Nybegynder
01. september 2013 - 15:27 #11
Hej igen
Typisk  så har supporten lukket ind til mandag,  så har jeg en hel weekend til at lege i og ingen hjælp.  Surt
Avatar billede bahne2000 Novice
17. november 2013 - 18:17 #12
hvis du har brugt "1-click-install" wordpress hvor de opretter wordpress for dig, kan du ikke installere andre plugins end dem som de installerer for dig.

Du kan simpelthen ikke downloade dine egne og installere senere hen, ej heller "themes".

De har simpelthen kodet denne begrænsning ind i installationen.

Præcis hvordan ved jeg dog ikke. De siger at custom plugins bliver tilladt i en fremtidig opdatering.