Avatar billede silmarillion Juniormester
05. september 2013 - 21:17 Der er 5 kommentarer

Show i query

Hej Eksperten

Hvis man har en kolonne der hedder show, hvordan laver man så en query hvor man laver en WHERE show = 1, jeg får en fejl, hvis jeg skriver sådan?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. september 2013 - 21:40 #1
proev:

WHERE `show` = 1

bemaerk forward dapper !
Avatar billede arne_v Ekspert
05. september 2013 - 21:40 #2
Eller langt bedre: brug et navn som ikke er et reserveret ord.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. september 2013 - 21:41 #3
Avatar billede silmarillion Juniormester
05. september 2013 - 22:05 #4
Hej Arne

Tak for svar.

Det virker, jeg syntes ellers jeg havde prøvet denne løsning før, men nu virker det ihvertfald.

Jeg er enig i, at det ville være en god ide, ikke at bruge et reserveret ord, men det er ikke en tabel, jeg har lavet.

Læg et svar, og så får du dine point.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. september 2013 - 00:14 #5
svar