Avatar billede BRIVES Nybegynder
06. september 2013 - 14:44 Der er 4 kommentarer

Stofa og portforwarding ??

Har Stofa som udbyder, har deres Thomson router, sat op som kabelmodem, og så en ASUS RT-N56U router til at fordele signalet.

Jeg syntes jeg har prøvet alt, for at få forwardet et par porte, men det vil bare ikke, som jeg vil :o/

Nogen der kan hjælpe, bedste var jo hvis man kunne få Stofas egen router til at forwarde...
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. september 2013 - 15:38 #1
Du kan vel bare bruge Stofa's?

http://www.youtube.com/watch?v=SXRKv-6Vaec

OBS. Har ingen erfaring Stofa. Har en del erfaring med port forwarding og ved at det ikke hjælper at forwarde fra en sekundær router. Du skal gøre det fra den første router mm alle porte er åbne i den første router.
Avatar billede BRIVES Nybegynder
06. september 2013 - 16:58 #2
Har du selv set det du linker til? for der står jo netop, at man skal bruge sin egen router :o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. september 2013 - 18:34 #3
Sidder med mobil, så jeg kan ikke se hvad der står. Men der bliver gjort et eller andet, så det er muligt at åbne porte, om det så er fra Thomson eller din egen er vel lige fedt. Ved ikke om der bliver åbnet for alle porte eller hvad der bliver, men har du gjort det han gør?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2013 - 22:08 #4
når jeg skal ændre på mit stofa-net-opsætning, så sender jeg en mail til deres support - og kort tid efter, så er det lavet.
Men ellers kan du da godt lege med egen router - og glemme, at du allerede har betalt stofa for en hjælpende hånd.