Avatar billede sadolin1978 Novice
01. oktober 2013 - 20:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvem andre end mig er trætte er disse indlæg ?

Som beskrevet i overskriften begynder disse indlæg at gå mig lidt på.
eks. http://www.eksperten.dk/spm/986368
Er der andre end mig der har det på samme måde? og kan vi komme med evt. konstruktive forslag til hvordan vi stopper det?
Jeg har selv været tilfreds med at stille min hjælp til rådighed der hvor jeg kunne, og har da også fået overvejende positiv respons der hvor jeg har hjulpet.
At der så er en del der ikke helt har forstået det med at "belønne" hjælpen og ikke engang gider at fortælle hvad løsningen på deres opgave var er så en anden sag.
Men disse "spam" links sænker efter min mening seriøsiteten herinde.
Avatar billede sadolin1978 Novice
01. oktober 2013 - 21:03 #1
Lige en kommentar til overstående, er godt klar over at spørgsmål vedr. eksperten.dk ikke behøver belønnes men fik først opdatet de 30 point efter opslaget.
Så disse står ved magt hvis der er en der har et godt og konstruktivt forslag til hvordan vi stopper de "sports tråde", og måske mere vigtigt hvordan vi får en CoAdmin i tale som evt. kan gøre noget ved det.
Avatar billede mugs Novice
01. oktober 2013 - 21:04 #2
Det er da vældig irriterende, men der er nok ikke så meget at gøre ved det, før vi får en aktiv admin.

Jeg har selv frameldt en del kategorier af samme årsag.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2013 - 21:14 #3
I følge dette arbejdes der på sagen:
http://www.eksperten.dk/spm/986266
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2013 - 21:15 #4
Repox som også er admin nu har talt med udviklerne og de kan godt se problemet med disse indlæg.
Ser du mit sidste indlæg i tråden beskriver jeg hvad jeg modtog i går fra repox.
Avatar billede sadolin1978 Novice
01. oktober 2013 - 21:39 #5
Ok 220661

havde ikke setder var startet en tråd og hvor langt den er, ligger du et svar?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2013 - 15:50 #6
Når du insisterer på det (#2). Normalt ville jeg ikke lægge svar vedrørende fejl eller forslag til Eksperten.